24/7 beheer

Dag en nacht support en monitoring van uw LIS

Bij een optimaal zorgproces hoort een laboratorium informatiesysteem (LIS) dat dag en nacht beschikbaar is. Dat geldt zeker nu het LIS steeds meer impact heeft op het primaire laboratoriumproces. Als je de werkbelasting voor je medewerkers wilt verlagen en je geen zorgen wilt maken over de bezetting? Zeker als het gaat om weekenden, feestdagen of ’s nachts? Dan biedt PinkRoccade Laboratoria uitkomst met de 24/7-beheerservice.

Wat houdt deze 24/7 beheerservice in? Ons ervaren serviceteam staat 7 dagen per week en 24 uur per dag klaar voor het afhandelen van meldingen over incidenten en monitoring van het LIS (zoals GLIMS). Met ons specialistische team analyseren we zorgvuldig alle binnengekomen berichten en zorgen we voor een adequate afhandeling. Zo borgen we de beschikbaarheid van de systeem.

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen en wil je meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact op met Birgit Brouwer, zij vertelt je hier graag meer over.

“Persoonlijk contact? Neem contact met mij op”

Amber Kremer
Relatiebeheer Laboratoria

Benieuwd naar ons? Bel gerust met Amber op 06 4339 2771
Of e-mail naar amber.kremer@pinkzlc.nl
Liever teruggebeld worden? Vul dan ons terug-bel-formulier in

Bel mij terug

* Verplicht veld. Gegevens worden niet gedeeld met ‘derden’.

Meer Lab nieuws, cases en artikelen

Meer weten over onze Laboratorium IT-dienstverlening? Hier leest u alle relevante nieuwsberichten, artikelen en ervaringen van klanten die u voor gingen.

GLIMS 9
GLIMS 9

GLANZEND over op GLIMS 9

Nieuws
LIS laboratorium-fusie
Eenheid van Taal

UMC Utrecht Lab beheer

Nieuws
Eenheid van Taal
GLIMS 9

GLANZEND over op GLIMS 9

Nieuws

Contact

© Copyright PinkRoccade Ziekenhuizen & Laboratoria | Onderdeel van TSS | Privacy beleid